Thursday, March 28, 2013

KEGILAAN!!!!!

Assalammualaikum wbt...

Cewah, berhabuk da blog Ayong ny...Lama nyer tak update...ngeh ngeh ngeh...
Tahu tak....opcoz la kowg tak tahu an...Ayong lum citer pun lagi... tahun ny, Ayong rse tahun kegilaan orang putus cinta lorh..!!

Orang cakap," nak membina dan memutuskan hubungan sgt senang. tapi mahu mempertahankan sesuatu yang digelar hubungan sgt susah." Pelbagai rintangan perlu dilalui. Perasaan diri sendiri dan pasangan sendiri, pihak keluarga masing2 dan kdg2 even kawan2 pun leh jadi halangan. 

Dari mata turun ke hati. Terus berkenan dengan empunya diri. Ble tahu sikap dan perangainya yang sebenar, ntah2 kalian terus cabut lari sampai tak cukup tanah agaknye.           

Lelaki mmg damn giler. Kalau da tahu xde perasaan dekat empunya diri, just bgtau dirinya. Sekiranya, anda yang bernama lelaki pernah menyayangi diri insan2 yang lemah seperti kami, anda sepatutnya cuba bantu kami dari terus bergantung pada harapan yang tak pasti. Jangan taburkan janji manis sesampah tuh..jgn biarkan kami berharap. Putus pada awal tidak sesakit apabila harapan sudah setinggi gunung. Ble da jatuh dari gunung bukan sahaja kami patah kaki dan tangan, tapi hati lah yang paling sakit. 

Abah Ayong pernah cakap, hati adalah punca segala penyakit. Bila hati dah sakit, macam2 boleh jadi. Takyah citer la, Ayong da pernah pun dlu. Belajar dari pengalaman. Setiap kegagalan mendekatkan diri kita dengan kejayaan. Betol tak anak- anak? ahaks, anak2 la sgt. I muda cumei gituh lagi. =D

Nak salahkan lelaki 100% pun tak boleh juga. Sebab still wujud lagi lelaki yang dikecewakan oleh perempuan2 yang tak bertanggungjawab.

Nak tahu pernyataan Ayong btol ke tidak...tgok la keadaan sekelilingan kowg. Idea ny pn Ayong dpt ble tgok owg disekitar Ayong. Ok, lah kowg..Ayong da ngantuk giler lahabi...ei, xbaik mencarut... 


Salam sayang dari Ayong.
XOXO

P/S: Egat, Ayong minat lelaki bawah umur yang cumei. Muka ala2 korean people. Getis sgt an. Haha.. =D
Opcoz la Ayong lap Mr Bulat bam bam jewp.. <3

No comments:

Post a Comment